Det är ballt att vara lite pluggis

Jag vill skriva ett inlägg åt alla ni som är duktiga i skolan. Ni har säkert, precis som jag, fått kommentaren Va fick inte du MVG? Vet ni vad? Ta inte åt er. Varje gång det är inlämning, prov eller något annat som man får betyg på säger de flesta redan innan jag ens lämnat in mitt arbete, du får ju ändå MVG du behöver väl inte lämna in. Varje gång det är dags att få tillbaka ett prov är det samma kommentar igen. När jag säger att det inte gick bra så blir det en kommentar Haha, kul du. Det är väl klart de gick bra för dig!! Nej, det är väl inte så klart eller? Pressen på mitt presterande ökar till max. Fast det väsrta av allt någon kan säga i denna situationen är nog Ja, jag fick MVG det fick inte du!!

Hör på här, det är omöjligt att vara bäst i allt. Det är ingen i hela världen som kan vara bra på allt. Istället för att lägga enerig på andra lägg energi på ditt skolarbte istället och försök få bra betyg du också. Och ni som blir kommenterade hela tiden, bry er inte så mycket. Allt handlar om avundsjuka, så fortsätt prestera bra i skolan även om det kommer kommentarer som rent av sårar. Det ni gör i skolan, kommer ni har med er i resten av livet!!



Kommentarer
Postat av: j

sv:tack

2009-11-11 @ 20:51:03
URL: http://livetomjosefine.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Det är sjukt ballt! Önska att jag vore BRA på plugga. Vad mycket enklare livet skulle bli då!

2009-11-11 @ 21:46:19
URL: http://leverlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0