Uppe med tuppen

Jag är nog den mest morgonpigga människan i världen. Skolan börjar inte än på ett tag, men ändå är jag uppe. Ibland blir jag nästan arg på mig själv för de. Fast vid såna här tillfällen brukar jag gå ut på en promenad, otroligt skönt, kanske inte på vintern med i alla fall vår/sommar. Något jag varmt kan rekomendera. Efter de lägger jag ner extra mycket tid på frukosten, muuums! Det är de bästa målet under dagen tycker jag. Så här ser en frukost ut för mig

♦ Kokt ägg eller äggröra
♦ Fil med färsk frukt, sötmandel, linfrön, solrosfrön, honung & kanel
♦ Ostmacka
♦ Kaffe
♦ Juice (om vi har det hemma) annars vatten

Det godaste som finns är nog ändå hotellfrukost, smaskens!

 


Kommentarer
Postat av: Sophie

Vissa hotells frukost är riktigt dålig :) Men ibland är det hur gott som helst!

2009-11-12 @ 09:02:19
URL: http://krystaldream.blogg.se/
Postat av: Madicken

Vad duktig du är på att äta frukost då!:D Bilden såg god ut :)

Ha en bra Lördag! ;D

2009-11-14 @ 10:38:43
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0