Välkomna in till min blogg

En kväll när jag och mamma satt i soffan och kollade på någon tråkig film sa hon till mig Varför utnyttjar du inte ditt skrivande, du skrev jätte mycket innan, varför slutade du? Jag svarade aldrig på den frågan för jag hade inget vettigt svar. Senare på kvällen slog det mig att jag kanske borde börja skriva igen?! Fram med papper och penna, men usch vad dåligt allt blev. Just därför har jag gjort en blogg, jag vill inte längre sitta och skriva mina tankar för mig själv utan jag vill dela med mig. Jag är inte den första som kommer blogga om detta och absolut inte den sista, men jag hade tänkt skiva ner mina tankar, erfarenheter och tips på hur man bygger upp sitt självförtroende efter att det varit i botten. Första inlägget får inte bli för långt, därför fortsätter jag i ett annat. Rörigt första inlägg? Ja, men jag har hört att det brukar bli de. Vi hörs snart igen, Kraaam ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0